9 Haziran 2009 Salı

Unutuş, önemsemenin bir sonucu değil, düşüncesizliğin bir sonucudur, bir nankörlük olarak; bazen kimi insanlar karşısında diğerleri, hayallerinden bile değersizdirler. - mucahitkoktaş

Zorluk bir uydurmaca ise, sıkıntının en büyük nedeni, istenç eksikliğidir... -mucahitkoktaş

Bize kendi gerçeğimizi unuttutracak hayalleri daha çok benimseriz, böylece onlar yıkılınca bize yıkılışlar değil, gerçeklerle baş başa kalmak acı verir... - mucahitkoktaş

İnsan zevkleriyle veya renkleriyle kendisinin ne kadarlık olduğunu farkında olmadan iddia etmeye kalkışır, bu da muhtemelen insanın kendi kendisini aşağılaması olarak ortaya çıkacaktır; kimileri, birçok sanatçının hayranı olarak kendisini taklitçi, alçak bir duruma getirir; bu yüzden hayranı oldukları insanların arkasına gizlenip konuşmayı severler, korkak oldukları için... - mucahitkoktaş

sanmak ayrı şey bilmek ayrı şey, o kadar çok sanatçı var ki, acaba benim onlar hakkında düşündüğümü sen de düşünebilseydin böyle diyebilir miydin? - mucahitkoktaş

beni yanlış anlama, aramızda dünya kadar fark var, senin görüdüğünü ben, benim gördüğümü sen görmüyor olabilirsin, bu yüzden sana saygı duymaktan çok anlayışsızlık gösteriyorum, seni ve senin gibileri çok iyi anlıyorum, ama hiç bir zaman katılmayacağım; yoksa beni kendinize benzetirsiniz... kadınları çok dinleyen kadınlaşır, erkekleri çok dinleyen ise erkekleşir, karakter olarak...- mucahitkoktaş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder