26 Temmuz 2009 Pazar

şimdi gidiyor musun

şimdi gidiyor musun

şimdi gidiyorsun ya
dönüp bakma sakın ardına
ben seni dönüp bakasın diye değil
gömüpte unutmayasın diye sevdim
sevdim evet sevdim
bazen seni sen
sende de ben olduğum için sevdim
bazen o gözlerinde kendimi görmeyi sevdim karagözlüm
ben seni öyle sevdim.
şimdi gidiyorsun ya
hani o önceden seviyorum
deyipte şimdilerde zıttını söylüyorsun
ya yüzüme
sevmiyorum diyorsun ya işte
ben bunu değil "sevmiyorum"
derken bile o sesini sevdim ben senin
belki yakınlaşır diye bekledim
sevmek nedir bilmezdim ben
sevmeyi senden öğrendim
hasret nedir bilmezdim
onuda öğrettin canın sağolsun
ağlamak nedir onu hiç bilmezdim
sensiz kalınca öğrendim
şimdi gidiyorsun ya

bil istedim
ilk göz ağrımsın.
beni sabah akşam
bekleyişini özledim
sevgilim
söylesene hadi bekliyorum
şimdi gidiyormusun?

8 yorum:

  1. beklemek güzeldir, umut tükenmediyse...
    beklemek güzeldir, beklenen özlenense...
    beklemek güzeldir, beklenen dönecekse...
    beklemek güzeldir, beklenen buna değiyorsa...

    YanıtlaSil
  2. giden gitmşitir gittiği gün bitmiştir,
    sen gideni değil giden seni kaybetmiştir.

    YanıtlaSil
  3. çok güzel yazmışsın eline sağlık

    YanıtlaSil
  4. ya kızlar neden hep böyle?
    önce kendini sevdirir sonra da çekip gider...
    (pardon bayan arkadaşlar alınmasın, bütün bayanlar böyle değildir tabii)
    :))

    YanıtlaSil
  5. hep kızlar mı çekip gidiyor erkeklerde öyle biz bişey demiyoruz diye suçu bize atmayın lütfen :))

    YanıtlaSil
  6. yüreğine sağlık çok güzel olmuş

    YanıtlaSil
  7. kaleminize yüreğinize sağlık şiirini çok güzel

    YanıtlaSil
  8. giden vefasızlara gitsin bu şiir

    YanıtlaSil