31 Ağustos 2009 Pazartesi

HAYIR


Eskiden sessizliğimi dinler
Şarkılarına eşlik ederdim.
Yanlızlığımlabaşbaşa kalıp
Hayallerimde gezerdim.
Eskiden ben hep,eskiyi özlerdim.
Özlemlerimi avuçlar,
Vuslatlarıma maniler dizerdim.
Ne oldu şimdi?
Ne mi oldu?
BÜYÜDÜMMM!!!
Öyle diyorlar ama...
Ben bu kelimeyi sevmiyorum,
Eskiden de sevmezdim.
Büyümeyi ben mi istedim?
Hayallerimi dolaba saklayıp,
Gemilerimi ben mi yakmak istedim?
Hep söylemek istedim ,
ama korktum söylemekten,
hayır diyemedim,söyleyemedim.
Çünkü evet deyince
Cici kızdım ben
Söz dinleyen çalışkan.
Hç kimseyi kırmak istemedim,
Ama parçalanan ben olunca yine ses edemedim.
Toplayıp kırık dökük yanlarımı
Gözyaşlarımla birleştirdim,
Kendimden bile gizledim.
Hissettirmedim
Şİmdi ben büyüdüm ve yaşlandım.
Şakaklarımda aklar,yüzümde kırışıklar.
Şimdi ben eskiyi bir güzel
Ütüleyip sandığıma istifledim
hâyır'ı hayır yaptım,
Geçmişi gelecekle süsledim......
mihrace erdem sak........

1 yorum: