25 Eylül 2009 Cuma

Canım Öğretmenim

Ben bilemezdim ne a-yı ne b-yi
Kısa zamanda söktüm alfabeyi
Bana öğreten ablayı ağbeyi
Ayım güneşim canım öğretmenim
*******************************
Merhemi gizde tarifli yazılar;
Gönül hastayken çekilen sızılar.
Böyle başladı en temel arzular
Derdim telaşım canım öğretmenim
*******************************
Bitmez nimettir kalbindeki şevkat

Aşk sinisiyle sundu bize kat kat
Anlık ta olsa asılmayan surat
Sevincim neşem canım öğretmenim
********************************
Dünya yöneten nice nice kullar
Neler öğretti onlara okullar
Saraylar oldu kumlarla çakıllar
Toprağım taşım canım öğretmenim
*********************************
Erişmek için en kutlu düğüne
Yazıp çizildi dünlerden bugüne
Saygı sevgiyle, küçük büyüğüne
Islah edişim canım öğretmenim
**********************************
Devirler gelmiş geçmiş bu alemde
Neler değişmiş en keskin kalemde
Bir bulunmuşuz neşede elemde
Gözümde yaşım canım öğretmenim
***********************************
Kayıtsız nasıl seyredersen seyret
Dertler savaşlar haksızlıklara ret
Bir gün bize de etse de sirayet
Zinde duruşum! canım öğretmenim
***********************************
Gecedeki ay gündüzdeki güneş
Ömrümüzce her daim yanan ateş
Gösterdikleri yol aydınlığa eş
Sönmez yanışım canım öğretmenim....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder