23 Ekim 2009 Cuma

DELİL YOK

DELİL YOK

örselemeden panjurları
nemli burun deliklerimle kokluyorum
hiç bir iz bulamadım gidişine
sen gideli her şey yerli yerinde
yemek yediğin tabak
yerlere serilmiş güneş ışıkları
gömüp saklamaya çalıştığım duvardaki çatlak
yüzümdeki hüzün
eğri duran takvim
kadir kıymet bilmeyen gidişinin pıhtısı
odadaki düetsel replikler
meyve vermeye küs nar ağacımın dalları
hercai menekşenin kırıklığı
tek ayağı tökezleyen masama düşmüş ekmek kırıntıları
sesleri uzaktan gelen çocuk ıslıkları
penceremde menderesler çizerek akan buğu damlası
neme sürülmüş banyomun duvarı
her yerde delil arıyorum gidişine
*
bir sigara fırladı cebimden
dudaklarımın kenarına oturdu
tavana asıldı gözlerim
sen gideli olay yerini inceliyorum
gidişine delil bulamadım
*
Serdar San - İzmir , 11.03.2006


1 yorum: