21 Ekim 2009 Çarşamba

DERSEM

DERSEM

*
kim hak etmişti bu kadar acıyı
yıkık yağmurlarda çektim sancıyı
düşük doğumla attım yabancıyı
bir daha seviyorum dersem iki gözüm kör olsun
*
bir rüya gördüm uyandım gafletten
korkmuyorum artık ben kıyametten
şeytanmış uyandırdılar namertten
bir daha seviyorum dersem iki gözüm kör olsun

*
dersimi aldım sırayla kutlayın
aşk paraymış kalsın ben almayayım
ben kalmam artık gideyim tutmayın
bir daha seviyorum dersem iki gözüm kör olsun
*
düştümse fazla yazıya hacet yok
seni vaha sandım artık karnım tok
kim dürüstüm derse yan cebime sok
bir daha seviyorum dersem iki gözüm kör olsun
*
akıl için öğüde sarılmayın
unuturum yeter ki yorulmayın
akıllı çok delirdim darılmayın
bir daha seviyorum dersem iki gözüm kör olsun
*
Serdar San - İzmir , 05 .03. 2006

2 yorum: