21 Ekim 2009 Çarşamba

HASRET SAATLERİ

HASRET SAATLERİ


karanlığı avuturken bir şair düşün hiç uyumamış. sence bu hiç sevmemiş mi..?

Saat 12
gün yine paslı bitiyor
takvimden zamanlar düşerken
sen doğuyorsun yarınlarıma
katıksız çay sigara dumanlarında


Saat 1
yokluğuna dokunurken
dokunmuyor parmaklarım geceye
yüreğim darağacında
celladı düşüncelerimde ki hasret iplerinde


Saat 2
beynimde tüm kilise çanları çalmaya başladı başlayacak
içimdeki çocukta bir şey patladı patlayacak
her savaşta ilk vurulan yine ben miyim
bileğim yine büküldü yorgun heveslerimde


Saat 3
hasret çınar gibi büyümeye başladı
büyütürken her geçen saat özlemini
sevgimde tomurcuklar çatlıyor
bir sıkımlık gözyaşım kalmışken


Saat 4
uykuların yine firarda
bir yanım çöl bir yanım mecnun
iflah olmaz yangın yine başladı
çalarken içimde bir sevda saati karanlıktaki yanımda


Saat 5
başımı yasladım yanık ezan seslerine
tüm dualar şahit avutmazken ayazlarda
sonsuzluk uğramaz mı bana sonsuzluk hasretimde
gönlümde bir gül ağacı açtı gölgesindeyken gecenin


Saat 6
kimse sana ben gibi susamamıştır gülüm
içerim tüm denizleri hasretimden
sigaramın son nefesindesin yarınlar şimdi başlarken
yanıyorum imdat küllerim senin peşindeyken

Serdar San İzmir 12.1 2004


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder