4 Kasım 2009 Çarşamba

GELMEDİN

GELMEDİN

gelmedin değirmen taşını döndürdün yine
kilim olmuştum çiğnedin toprak niyetine
başaklardan tane düşürdün aşkımda bile
tehcir listesine koydun kırık kaleminle
*
parmak izlerim sende kalmış yitik çizgimle
naftalin kokuları kaldı ezgilerimde
buzdağı gibi erirken kendi bedenimde
ağaçlar kuş toplamaz oldu şiirlerimde
*
ipek böceği çatlarken mutlu musun derim
dilenirken bu can yollara düştü kaderim
kavuşmamız mahşere kaldı hazan çiçeğim
sevmez olaydım emanet candan vazgeçerim
*
ormana çiçek diyecektik dudaklarından
tülbent içinde nazar sürecektik kınadan
geceyi sarhoş yapıp kaçacaktık zindandan
şiir yazacaktım kirpiğine saçlarından
*
gözbebeğimdin kadın bu can sana darıldı
gelmedin bendeki harman meltemde kırıldı
mısra üşüdü şiir ortasından yarıldı
ne köle ne hürüm sensizlik bana sarıldı
*
Aslı gibi imge yaptım şiirlerde seni
ararım cennetle cehennem arası yeri
kaç şehir vardı ki arada yaktın içimi
tam doğru adresteyken bıraktın bu faniyi
*
Serdar San - İzmir , 15. 04 .2006

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder