12 Kasım 2009 Perşembe

GÜLE GÜLE...

BU SİTEDEN KİMLER GELDİ KİMLER GEÇTİ, BUNDAN SONRA DA KİMLER GELECEK KİMLER GEÇECEK BU BELLİ DEĞİL. ANCAK BİLMENİZ GEREKEN TEK BİR ŞEY VAR Kİ “KESKİN KALEMLER AİLESİ” SONSUZA DEK HÜKÜM SÜRECEK…



Biz siteyi kurarken ilk önce 10 kişilik bir yazar kadrosu kurmayı planlıyorduk. Ancak başvurular çok olunca bir ara beklettikten sonra 12 kişiye şuan ise 15 kişiye yükseltmiş durumdayız. Şuan ise 15 kişilik mi kalsın yoksa 20 kişiye yükseltelim mi diye bir planlama yapmaktayız. Eğer 15 kişi ile sabit tutmayı kararlaştırırsak yapılan başvuruları değerlendirmeye alacağız ve bunları uygun görürsek eski yazar arkadaşlarımızdan birini eleyerek yerine yeni arkadaşı almak gibi bir uygulamaya geçeceğiz. (bu eleme aşamasını kafadan yapmak gibi bir durumumuz yoktur. Ya ortak bir kararla yapılacak ya da sitede bir anket uygulamasıyla bu işlemi yapacağız.)

Öncelikle bu yazınıza geç cevap vermemin nedeni arada bir görüşebildiğim Mehmet, Nurgül, Alper gibi arkadaşlar biliyorlar ki bu aralar çok yoğun olduğumdandır. Evet Serdar Bey sizi siteye ben davet ettim çünkü facebook grubumuzda sürekli şiirlerinizi yayınlıyordunuz ve onları gerçekten paylaşılmaya değer gördüğüm için sadece grubumuzda değil isterseniz sitemizde de yayınlayabilirsiniz dedim. Ancak yazar sıkıntısı çektiğimizden dolayı sizi siteye davet etmediğimi sadece ve sadece şiirlerinizi beğendiğim için davet ettiğimi biliyorsunuzdur.

Birisi adsız olarak size sen yazar mısın nesin demiş ve siz de bu kişinin kim olduğunu bilmeden bu yorumu mine hanıma yükleyip siteden ayrılmayı istiyorsunuz. Mine hanım olduğu kanaatine nerden vardınız onu da anlamış değilim. Ancak beni üzen şey ne o yorum oldu ne de sizin siteden ayrılacağınız. Beni asıl üzen şey sizin bu kadar kolay pes etmeniz oldu. Aslına bakarsanız sadece siz değil hiç birimiz gerçekten yazar değiliz. 2. dünya savaşında bir yazar demiş ki;“eğer gerçekten bir yazar olsaydım bu savaşı önleyebilmeliydim” biz ise kendi halkımız arasındaki savaşı bile durduramıyoruz.

Eleştiriler konusunda ise hepimiz eleştirilere açık olmalıyız. Uzun zaman önce ben aşkı anlatmaya çalışan bir yazı yazmıştım. Orda aynen şöyle bir yorum almıştım; “anlatamamışsın aşkın sessiz bir çığlık olduğunu” ben bu yorumu alıp “anlatamamışım aşkın sessiz bir çığlık olduğunu” şeklinde değiştirip bir aydan fazla bir süre buyunca hem msn adresimde hem de facebook profilimde yayınladım. Aslında bu yorumda bana bir eleştiri yapılmıştı. Yapılan her yorum yazıya ayrı bir değer katar bu düşünceye dayanarak sitemizde yazılan her yazıya yapılan yorumun denetimden geçmesine dahi gerek duymadan direk yayınlıyoruz.

Her zaman “keşke bizi dürüstçe eleştiren dostlarımız olsa diyebilmeliyiz.” Evet, kabul ediyorum Adsız olarak yorum yapan kişi sizi dürüstçe eleştirmemiş, çünkü gerçek ismini saklamış. Eğer ki eleştirisine gerçekten inanarak o yorumu yapsaydı gerçek ismini belirtir ve fikrini sonuna kadar savunmaya çalışırdı. Sizin bu şekilde ayrılmanızı istemezdim ancak kararınızı verdiğinize göre kararınıza saygı duyuyorum. Aynı sitede yazamasak ta yine de her fırsatta şiirlerinizi takip etmeye çalışacağım.

HOŞÇAKALIN…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder