7 Kasım 2009 Cumartesi

hiç

*ŞİRİNLER in intro dediğimiz girişindeki o güzel ses tonlu adam!Biz iyi bir çocuk oldukta ŞİRİNLER i gördük.Peki İYİ BİR ÇOCUK OLMAK İSTEYEN YENİ NESİL (VAKTİ ZAMANINDA SİYASİ SEBEPLERLE YAYINDAN KALKAN) ŞİRİNLER İ nasıl görecek?

*Aktivite güzel şey.Hele ki sinema olmasın.Tercih etme bilincine sahip bir insan seçtiği filmi merakla bekler.Ancak herşey dört dörtlük olmayabilir,nitekim çok rahat izlemiyor olabiliriz.Amacımıza göre hareket etsek ya.Nitekim insan gittiği filme SADECE VE SADECE PATLAMIŞ MISIR VE CİPS SESİ DUYMAK İSTİYOR.(onu da kaldıramayız ama hani diğerine göre.)



*Küçükken merak ettiğim SÖZÜN BİTTİĞİ YER i hala bulamamış biri olarak,bilenin bildirmesini istiyorum.

*Futbol seçmelerine bu sene OSMAN ismine OSPİRİK OSMAN demeyenler katılacaktır.

*İsviçreli bilim adam Prof.Dr Schwans yaptığı bir araştırmada ÇORABI KOKLAYIP,TOP HALİNE GETİRMEK SURETİYLE FIRLATAN erkeklerin %30 unda kanser tespit edildiğini açıkladı.
TÜRKİYEDEN DESTEK;
Türkiye Psikoloji Kurumu Schwans ın bu araştırmasının arkalarında olduklarını söylerken GELİN ÜLKEMİZDE DENEY YAPIN,BU TİP ERKEKLER ÜLKEMİZDE ÇOKÇA VAR diyerek,çağrıda bulundu.

*Ankarada domuz gribinden ölen ikinci sağlık çalışanından sonra Ankara hastahanelerinde çalışanların gerginliğini Allah kimseye vermesin.

*Ne zaman diş fırçası görsem nedensiz bir inançla diş fırçasının kılını keseyim diyorum uzar niyetiyle.

*Güzel bir günün yorgunluğundan eser kalmış tek parça vücut.Otobüse binmiş ve yer bulmuş.Trafik yerini almış,metre metre giden otobüs durmakta.Başını cama yasladın.(eğer o yöndeysen) Hafif yorgunluk,uyku.O kalktığın anda cama bakma telaşın? Uykulu gözün şaşkınlığı.NEREDEYİM i algılama süren.O telaş o kadar içten ve samimi ki kucaklarım ben onu.

*SATAN COMPUTER ÇALIŞANLARINA
İçinde bulunduğum vaziyeti Topkapı şubenizin o parlak mermer,şaşalı kapılarınızdan geçerken anlamıştım.Siz ÜRETİCİ,biz TÜKETİCİ idik değil mi?Heh ona göre.Tavırlarımızı ortaya koyalım.Biz ''şu ne kadar?'',''şu nasıl peki?'' diye işaret sıfatlarını sıralayacak,siz de samimiyetsizce bize yardım(!) edeceksiniz.
Bakalım neler dediniz veyahut kasdettiniz:
-Efendim ben satış elemanıyım.Bu ürünü müşterimizi beğendi,laf aramızda iyi kızdı be! ÖHÖ gerçekten bu ürünü bende kullanıyorum.
-Ben kasiyerim.Burada oturuyorum,popom dümdüz oldu benim günde 11 saat çalışmaktayım.Müşteri memnuniyeti nedir bilmem,hep gülmem.
-Ben güvenlik'im.Burada bazı tipler var kameraydı,laptop dı,bilgisayardı karıştırıyorlar ben onları takip ederim,sert bakarım veya dikilirim dağılırlar sonra.Laf aramızda bilgisayar kullanıcı şifresine hep SATAN COMPUTER diye giriş yapıyorlar ahahaha!!
-Ben müdürüm.Bilemedim ne yapıcağımı,bu köleleri eşek gibi çalıştırıyorum.Ortada geziniyorum,kariyerden sonra bu sıfatla ancak ve ancak göbek yaptım.Açılacak şube,doyacak karın,çalışacak insan bizi bekler ben gider.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder