21 Aralık 2009 Pazartesi

Düşlerin Gerçeği

Her düşün biraz gerçek, her gerçeğin biraz düş olduğuna yoksa siz inanmıyor musunuz...!?Bu gece düşümde yine seni gördüm ..;Yüreğinden dökülen gözyaşlarını, Ağlıyordun, Dayanamadım ben de ağladımSeni özlüyorum dedim, Gönlümce bağırdım… "neredesin merhamet"…Yaşlı binalar arasında yürüyordum..; Öksüz kalmışları, yetimleri, Peygamber çiçeklerini düşlüyordum Onlar aç, onlar sevgiye muhtaçSesim duyulmuyorduBağırdım... "neredesin merhamet"…
Tertemiz kalpler gömülüyordu toprağa..;Gelecek düş olmaktan çıkmıştıDüşümde bile(!)Filistin, Bosna, Kosova, Çeçenya kan ağlıyordu Yine zalimlerinde elindeMüslüman ağlıyordu,Bağırmak istiyordum… "neredesin merhamet"…Diri diri karanlığa gömülenleri gördüm…;Sesleniyorlardı, Ey Müslüman "uyan artık"Kurtar bizleri, zalimlerin elinden, Elini uzatıyordu…uzanamadımYine bağırdım… "neredesin merhamet"…Aciz yürümeye çalışan, dedelerim vardı orada…;Zalimler bastonunu alıp elinden,Nasıl vuruyorlardı onaAnd içtim o anda, Zalimler bir daha yapamayacaklar diye Göz yaşı içinde haykırdımBağırdım yine… "neredesin merhamet"…Ayakta zor duran bir evde, acı bir çığlık işittim…;Koştum…, genç vardı elinde silah"Hakkını helal et ana" …ağlıyorduGözlerimi tutamadım Yine bağırdım… "neredesin merhamet"…Mum ışığı gördüm, yalnızlık içinde …;Küçük bacım ağlıyordu Ellerini açmış sema üstüne,Yalvarıyordu Allah'a, Rahmetinden bize de ver diye,Ağladım…ben de yalvardım, Duramadım bağırdım… "neredesin merhamet"…Yine bir bomba sesi duydum, korktum…;Çığlıklar, işkenceler, Bağırıyorlardı acıyla Mü'minler Bir kan damladı toprağa, Ben de vuruldum Ninemden gözyaşı dökülüyordu, Biricik yavrum diyorduYumruğumu sıktım, bir şey yapamıyordum, Bağırdım… "neredesin merhamet"…Yağmur gibi yağıyordu kurşunlar, kurşun üstüne…;Bir tanesi de beni vurdu, Saplandı tam kalbimeKan elime damladı…düş(!) Gerçek değil herhaldeBir Mü'mine baktım, bir kendime,Bağırdım… "neredesin merhamet"…Birden irkildim…; Anneciğim "uyan" diyorduHepsi birer rüya Müslümanlar böyle acı çekmiyor dedim,Gözümü açtım, etrafıma baktım, Gerçek hayatı gördüm (!)Düş değilmiş, Mü'minler acı çekiyor, karanlık günleri yaşıyorElimi kaldırdım,Ağlarcasına yine bağırdım…"neredesin merhamet neredesin"..

1 yorum:

  1. Efendim, saygılarımla; "Düşler Gerçeği" konulu yazı dizinizi okudum. Böyle bir yazıyı hazırlayarak bizlerle paylaşan kaleminize, emeğinize, gönlünüze ve yüreğinize sağlık ve mutluluklar dilerim. Gerçekten çok etkileyici idi.
    Yeni yılın size ve tüm insanlığa; sevgi, barış ve huzur getirmesi dileğim ile birlikte inşallah hayırlara vesile olur.
    Selam ve saygılarımla

    YanıtlaSil