13 Ocak 2010 Çarşamba

Dur Hayat bekle beni



umuda actigim yarinlarim
avuclarimda ki hüzünlerim
taze hayaller biraktigim sabahlarim
deste deste biriktirdigim özlemlerim
karanlik odalardaki kendim
yüregimde sakladigim cocuk,
gönül tahtindaki anilarim

siz bende cogalirken tutamadigim

ömrüm beklemiyor beni dur hayat bekle beni,
yoruldum sana kosmaktan
dur bekle bi an dinle beni biktim hep sana akmaktan

güvercinler ucuralim yarina,savaslar olmasin
Analar aglamasin,cocuklar öksüz kalmasin.....
güller ekelim yüreklere,kin nefret olmasin
umudun cocuklarina sevgi verelim..
cocuklar hep gülsün cicek cicek

Neden böylesin hayat ,
hem cok aci hemde güzelsin...
seni seviyorum hayat ...
Ama üzüyorsun beni
cogu zaman ürkütüyor korkutuyorsun
Hayat dur dinle beni...
Akip gitme gözlerimin önünden
ellerimden hizla ,bekle beni...!

rumuz ilkyaz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder