16 Haziran 2010 Çarşamba

***YÜRÜYORUM***

Yürüyorum.....
kaldırımlar benim;ben kaldırımların...
Etrafıma bakıyorum...
Sanki kimse farkında değil benimle aynı yolun yolcusu olduğunun...
Görmek istemiyorum....
Başımı öne eğiyorum;
Ayaklarımın dibine birkaç damla gözyaşı dökülüyor...
Ağlıyorum, farkında değilim....

Gözyaşlarım uyandırıyor, gönül beşiğimde uyuttuğum hayallerimi...
Hayallerim , düşlerim kavuşmak için beklerim.
Hasret....İçime kor olmuş yakıyor beni.
Gözlerimin önünde bir kelime kanat çırpıyor. AŞK...
Bir ses kulaklarımı okşuyor
"Her aşık türkü yakar elâ gözlü yar üstüne"
Ve aşk uğruna düşüyorum çöllere....
Delirdi diyorlar mecnun oldu
"Sanıyorlar ki fani Leyla'nın peşindeyim."
Halbuki gerçek Sevgiliye ulaşma çabasındayım.

Bana aşkı tarif et diyorlar...
Bilmiyorlar ki bazı şeyler tarif edilmez; yaşanır....
Fakat yinede aşk üzerine "Kutlu Şair" den bir nefes ....
İşte gönül penceresinden yükselen yanık ses
"Aşk yitirdiğimiz cenneti bulabilme yolunda;
Cenab'ı Hakk'ın bizlere ihsan ettiği bir buraktır"

Aşığım çünkü O'na hasretim.
Yanıyor erimektedir tenim...



"Temenni ile gül bitmez.
Ekilip çekirdeği çatlamayan tohum meyve vermez. "

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder