16 Eylül 2011 Cuma

TERS KÖŞE ve NEDİM

Nedim 3 çocuk babasıdır.Varı yoğu bu çocuklarıdır.Memurluk yapar Nedim.Bir de Aysel.Bir inanca göre o 5 harflidir.Canım elbette öyledir de hani korkulur ondan diye.3 çocuk annesi 5 harfli kadının –yine kendisi gibi- gudubet 3 çocuğu vardır.Hayat Nedim için Cehennem niteliği taşır adeta(bak yine büyük yazıyor ya allamm)

-Nedimmm!
-Efendim Aysel?
-Allah belanı versin Nedim!
-Ne oldu Aysel?
-Bu kağıtlar ne Nedim?
- Ne,bu kağıtlar ne Nedim?!
-Bilmiyormuş gibi yapıyorsun Nedim,halbuki biliyorsun.Yani beni aptal yerine koyuyorsun.Sen paşa olup,akıllı ya da.Beni yöneteceğini sanıp derebeylik kurmak istiyorsun.Daha sonra planlar yapıp Kanuni gibi…
-Sus be kadın yeter be.İki satır bir şey yazalım dedik.Ama ah ulan salak kafa! Niye evlendin ki sen bu 5 harfli gudubet kadınla.Biraz süs yap,makyaj yap da Azrail beni değil seni götürsün emi!
-Seni deyyusun pezevengi!!
-Hay bin kunduz!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder