11 Nisan 2010 Pazar

DUALAR EDİN BANA

Dualar edin bana
Varsın ben yolumda ilerleyeyim
Siz yinede dua edin
Peşimden gelsinler ağır adımlarla
Siz yine de dua edin ardı sıra
Bıkmadan usanmadan
Eğer ki bir yokuşa düşüp te tırmanmakta zorlanırsam
Nefeslerini ensemde hissedeyim
Ben onları düşmanım bileyim
Bana yetişmeden son gayretlerimle tırmanayım
Siz yine de dua edin
Eğer ki bir gün hayat çelme takıp ta yüz üstü çakarsa
Arkamdan yetişsinler.
Geldik işte biz hayır dualarınız desinler
Alıp götürsünler en tepedeki hedeflerime
Onlara yürekten bir teşekkür edip tekrar geri göndereyim
Gidin artık sizin gerçek sahipleriniz sizi gönderenlerdir diyeyim
Siz her zaman dua edin
Siz dua edin ki dualarınızı size geri göndereyim…


o.tuncay191@hotmail.com

26 yorum:

  1. herşeyin daima gönlüne göre olması dileğimdir.

    candostum...

    YanıtlaSil
  2. Allah sana,
    değiştirebileceğin şeyleri değiştirme gücü,
    değiştiremeyeceğin şeyleri kabullenme sabrı,
    ve bundan da önemlisi,bu ikisinin arasındaki farkı ayırt edecek izanı versin.
    (bu aslında kendim için ettiğim bir duadır,sana da edeyim dedim...)

    YanıtlaSil
  3. Mü'min'in mü'min'e duası kabul edilir der EFENDİMİZ.... RABBİM kalbinizdekini size hayırlı kılsın her konuda hayırlı olanı kalbinize yazsın...... son nefesinizde imanla göç edebilecek bir ömür bahşetsin..... cennet ne ki mahşerde size de KULUM diye seslensin, razı olduğu kullardan eylesin.....
    mademki dua geri gelecek o zaman ben bana değil kabul olmuş bi şekilde sevdiklerime gitsin isterim.....

    YanıtlaSil
  4. gümüş yay''''17 Şubat 2011 02:59

    Nerdeyse tam 1 yıl olmuş ama yeni farkettim çok geç oldu ama kayıtsız kalamadım dedim ya olacaksa geri dönüşü sevdiklerime olsun.....

    YanıtlaSil
  5. Elimizde çok güçlü bir çek var... Hergün doldurmamız isteniyor... hem öyle bir çek ki...bire on, bire yüz..... Hey hat ne yazık ki biz kullar oturup ellerimizi açıp gönül ve iç yakıcı bir edayla birbirimize '' DUA '' Çekini doldıramıyoruz... Ne garip değil mi.. her gün yazılmayan çekler, çöpe gidiyor...Evet müminler birbiri için dua etmeli... yalvarmalı allaha... Allahım.. Bizi dinde fakih kıl...anlama kabiliyeti ver...ilmimizi ve şükrümüzü artır... yolunda yürüyenlerden eyle ve her zaman her yerde senin rızanı düşünerek hareket etmemizi nasip et....

    YanıtlaSil
  6. Nice ρost. I used to be checkіng cοntіnuously
    thiѕ blοg and I'm inspired! Very helpful information specially the remaining section :) I take care of such info much. I was looking for this certain information for a very long time. Thank you and best of luck.
    Feel free to surf my web site - car finance application

    YanıtlaSil
  7. Great post.

    my website ... book of ra kostenlos online ohne anmeldung spielen ()

    YanıtlaSil